شارژ مستقیم ایرانسل
نوشته شده توسط : م

دریافت شارژ مستقیم ایرانسل

 

مهندس علیرضا قلمبر دزفولی روز شنبه و در نشست خبری ویژه پنجمین سالروز راه‌اندازی شبکه تلفن همراه ایرانسل گفت: این نرخ در شهرهای بزرگ کشور مانند تهران به دلیل محدودیت‌هایی که برای ایجاد سایت‌ها وجود دارد، یک و چهار دهم درصد، در شیراز هفت دهم درصد، در مشهد هفتاد و پنج صدم درصد، در اصفهان و کرج کمتر از یک درصد و در ساری نیز به کمتر از شش دهم شارژ مستقیم ایرانسل درصد رسیده است.
ایرانسل در شارژ مستقیم ایرانسل بین ۱۰ شرکت پیشروی کشور قرار گرفت
نشست خبری پنجمین سالروز راه شارژ مستقیم ایرانسل اندازی شبکه ایرانسل!
پس از گذشت ۴سال از آغاز فعالیت و در رتبه بندی سالیانه صد شارژ مستقیم ایرانسل شرکت برتر: ایرانسل در بین ۱۰ شرکت پیشروی کشور قرار گرفت
مدیرعامل ایرانسل بین شهرهای بزرگ کشور، بعد از تهران بیشترین قطع تماس را متعلق به اصفهان اعلام کرد و گفت: البته تعداد سایت‌ها در اصفهان افزایش بیشتری یافته‌اند و چون اصفهان یک شهر تاریخی است، راه‌اندازی شارژ مستقیم ایرانسل سایت‌های BTS در آن شهر با محدودیت هایی مواجه است و امیدواریم تا پایان سال جاری با نصب بیش از ۳۰ آنتن جدید در شهر اصفهان، این مشکلات کاهش یابند.
در چهاردهمین دوره رتبه‌بندی صد شرکت برتر ایران و به تشخیص سازمان مدیریت صنعتی، ایرانسل جزو ۱۰ شرکت پیشرو کشور در رتبه‌بندی شارژ مستقیم ایرانسل سال ۱۳۹۰ معرفی شد.
همچنین در بخش رتبه بندی سال ۹۰ صد شرکت برتر کشور، برای سال مالی ۱۳۸۹، ایرانسل با ۳ پله صعود نسبت به رتبه‌بندی سال شارژ مستقیم ایرانسل گذشته، از جایگاه بیست و ششم به جایگاه بیست و سوم ارتقاء پیدا کرد.
براساس این گزارش، ایرانسل پس از گذشت ۴ سال از آغاز فعالیت در بازار خدمات ارتباطی کشور توانست به این جایگاه‌ها در بین شرکت‌های پیشرو و برتر کشور دست شارژ مستقیم ایرانسل پیدا کند.
در چهاردهمین دوره رتبه‌بندی صد شرکت برتر ایران و به تشخیص سازمان مدیریت صنعتی، ایرانسل جزو ۱۰ شرکت پیشرو کشور شارژ مستقیم ایرانسل در رتبه‌بندی سال ۱۳۹۰ معرفی شد.
براساس این گزارش، ایرانسل پس از گذشت ۴ سال شارژ مستقیم ایرانسل از آغاز فعالیت در بازار خدمات ارتباطی کشور توانست به این جایگاه‌ها در بین شرکت‌های پیشرو و برتر کشور دست پیدا کند.
پس از گذشت ۴سال از آغاز فعالیت و در رتبه بندی سالیانه صد شرکت برتر: ایرانسل در بین ۱۰ شرکت پیشروی کشور قرار گرفت شارژ مستقیم ایرانسل
ایرانسل در بین ۱۰ شرکت پیشروی شارژ مستقیم ایرانسل کشور قرار گرفت
به گزارش روابط عمومی ایرانسل، در رتبه‌بندی ۱۳۹۰ صد شرکت برتر ایران (طرح IMI-۱۰۰) که توسط سازمان مدیریت صنعتی برگزار می‌شود، ایرانسل تنها شرکت فعال در حوزه فناوری اطلاعات و ارتباطات کشور است که در فهرست ۱۰ شارژ مستقیم ایرانسل شرکت پیشرو ایران قرار گرفت و موفق به دریافت تندیس ویژه و لوح تقدیر شد.
همچنین در بخش رتبه بندی سال ۹۰ صد شرکت برتر کشور، برای سال مالی ۱۳۸۹، ایرانسل شارژ مستقیم ایرانسل با ۳ پله صعود نسبت به رتبه‌بندی سال گذشته، از جایگاه بیست و ششم به جایگاه بیست و سوم ارتقاء پیدا کرد.
رتبه بندی شركت های برتر ایران، از طریق بررسی عملكرد شركت‌ها در ۲۵ شاخص مالی و اعتباری توسط سازمان مدیریت صنعتی انجام می‌شود. مهمترین اهداف رتبه‌بندی شركت‌های برتر ایران، ایجاد فضای شفاف و مقایسه‌ای برای كسب و كار، ارائه اثرگذاری بنگاه‌های اقتصادی در روند فعالیت‌های كشور، ایجاد رقابت بین بنگاه‌ها و شركت‌ها و در نهایت تحلیل روند اقتصادی و تشخیص جهت حركت در كسب و كارهای اقتصادی اعلام شده است. شارژ مستقیم ایرانسل
گزارش کامل نشست خبری پنجمین سالروز راه اندازی شارژ مستقیم ایرانسل شبکه تلفن همراه ایرانسل
وی با اشاره به مصوبه کمیسیون تنظیم مقررات درخصوص عدم محاسبه هزینه مکالمات کمتر از ۳ ثانیه که به دلیل اشکال در شبکه تلفن همراه اپراتورها قطع می‌شوند، گفت: در شبکه ایرانسل ۹۹ و بیست و پنج صدم درصد شارژ مستقیم ایرانسل از کل تماس‌های زیر ۳ ثانیه بنابر اراده تماس گیرنده یا مخاطب تماس قطع می‌شود.
به گزارش روابط عمومی ایرانسل، در رتبه‌بندی ۱۳۹۰ صد شرکت برتر ایران (طرح IMI-۱۰۰) که توسط سازمان مدیریت صنعتی برگزار می‌شود، شارژ مستقیم ایرانسل ایرانسل تنها شرکت فعال در حوزه فناوری اطلاعات و ارتباطات کشور است که در فهرست ۱۰ شرکت پیشرو ایران قرار گرفت و موفق به دریافت تندیس ویژه و لوح تقدیر شد.
رتبه بندی شركت های برتر ایران، از طریق بررسی عملكرد شركت‌ها در ۲۵ شاخص مالی و اعتباری توسط سازمان مدیریت صنعتی انجام می‌شود. مهمترین اهداف رتبه‌بندی شركت‌های برتر ایران، ایجاد فضای شفاف و مقایسه‌ای برای كسب و كار، ارائه اثرگذاری بنگاه‌های شارژ مستقیم ایرانسل اقتصادی در روند فعالیت‌های كشور، ایجاد رقابت بین بنگاه‌ها و شركت‌ها و در نهایت تحلیل روند اقتصادی و تشخیص جهت حركت در كسب و كارهای اقتصادی اعلام شده است.
او افزود: از هفتاد و پنج صدم درصد قطعی مکالمات کمتر از ۳ ثانیه، ۴۲ صدم درصد به دلیل شارژ مستقیم ایرانسل خارج شدن از حوزه پوشش و ۹صدم درصد به دلیل اختلالات و دلایل فنی داخل شبکه قطع می‌شود که صادرکننده پروانه تا ۱.۵ درصد آن را مجاز دانسته است.
مدیرعامل شبکه تلفن همراه شارژ مستقیم ایرانسل ایرانسل با اشاره به اینکه طبق پروانه این اپراتور قطع ناخواسته مکالمات مشترکان ایرانسل در پایان سال ششم قراردادی تا ۱.۵ درصد مجاز است، از متوسط هشتاد و پنج صدم درصدی قطع ناخواسته مکالمات مشترکین ایرانسل خبر داد.





:: برچسب‌ها: شارژ مستقیم ایرانسل , شارژ اتوماتیک ایرانسل , خرید شارژ مستقیم ایرانسل , خرید شارژ اتوماتیک ایرانسل ,
:: بازدید از این مطلب : 291
|
امتیاز مطلب : 10
|
تعداد امتیازدهندگان : 2
|
مجموع امتیاز : 2
تاریخ انتشار : شنبه 30 دی 1391 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: